28. studenoga 2011.

Bez projekta oglašavanja Zračna luka Rijeka izgubila bi 87 posto putnika

Turistički sektor je na jednoj uloženoj kuni zaradio je 37 eura. Dominantni avioprijevoznici su Ryanair i Air Berlin, koji su s utrošenih 51 posto ukupno udruženih sredstava zajednički ostvarili približno 84 posto ukupnog zračnog prometa putnika. Rezultati udruženog oglašavanja Primorsko-goranske županije, jedinica lokalne samouprave i sustava turističkih zajednica, u što je uloženo oko 350.000 eura, rezultirali su povećanjem broja putnika u Zračnoj luci Rijeka, a turistički sektor na jednoj uloženoj kuni zaradio je 37 eura. Naime, tijekom cijele prošle godine, kazao je zamjenik župana Vidoje Vujić na redovitom tjednom kolegiju s novinarima, na taj krčki aerodrom sletjelo je 80.000 putnika, a zahvaljujući udruženom oglašavanju ove godine 70.000 putnika. Iz toga proizlazi da je tim programom ostvareno 86,8 posto ukupnog prometa putnika u Zračnoj luci Rijeka, odnosno da je samo 13,2 posto zračnog prometa putnika ostvareno izvan tog programa.
Opširnije pročitajte u Vjesniku ...

Nema komentara:

Objavi komentar