foto: Josip Andračić - Antonov |
Da je bilo prema planovima Nijemca Klausa Dietera Martina, već drugu
godinu zaredom većina naseljenih jadranskih otoka od Pule do Dubrovnika
brzim hidrozrakoplovima bila bi vezana s većim gradskim središtima na
našoj obali, piše Slobodna Dalmacija. Kada je u Zagrebu utemeljio tvrtku kćerku kompanije “Europski obalni zračni prijevoz” (ECA), te obznanio svoju namjeru, svi odreda, kako na
lokalnoj razini, tako i od središnje vlasti u Zagrebu podržavali su ga i
tapšali po ramenu. No, ovaj njemački poduzetnik već tri godine kuca na
vrata državnih i lokalnih institucija a da pri tome još nema pojma kada
bi prvi amfibijski zrakoplovi s 19 sjedala, koji mogu slijetati na more,
ali i tvrde piste, mogu poletjeti između hrvatske obale i jadranskih
otoka. Njemački poduzetnik danas, tri godine kasnije, nema još ni jednu
koncesiju. “Održano je bezbroj sastanaka, dogovora, izrečeno bezbroj
obećanja, ali se nismo daleko pomaknuli. “Našim investitorima iz
Njemačke i Švicarske nepojmljivo je da u zadnjih godinu i pol državna i
lokalna administracija nije u stanju pronaći rješenje i utvrditi
postupak kako izdati jednostavnu lokacijsku dozvolu za postavljanje
pontona, koji nije građevinski objekt, nego certificirani plutajući
objekt, i to u javnoj luci koja već ima prostornim planom utvrđenu
funkciju prihvata i otpreme putnika i plovila (hidroavion je brod kada
je na vodi) što je i funkcija tog potona? Također, nije im jasno da
lučke uprave ne poštuju i izvršavaju naputke ministrastva da moraju
utvrditi lokacije za potone za hidroavione ako to operatori zatraže”,
ispričao je za Slobodnu Dalmaciju Klaus Dieter Martin.
Opširnije piše Poslovni dnevnik ...
Nema komentara:
Objavi komentar