28. listopada 2012.

Zimski red letenja Croatia Airlinesa

PDF red letenja on-line
Sa promjenom ljetnog vremena na zimsko stupa na snagu i zimski red letenja zrakoplovnih tvrtki. Hrvatski nacionalni prijevoznik Croatia Airlines (OU/CTN) i član globalne zrakoplovne alijanse Star Alliance, kao i prethodnih godina u zimskom redu letenja nema ništa posebno novo, uglavnom još jedan red letenja samo da se nekako prezimi "zimski polusan". Za razliku od prošlogodišnje zime iz Zagreba jedino povećanje prometa je na liniji za Istanbul, gdje će se letjeti svaki dan umjesto prošlogodišnja 3 leta tjedno. Na drugu stranu do značajnog smanjenja dolazi na liniji iz Zagreba za zračnu luku Gatwick, gdje ostaje samo jedan let tjedno, nedjeljom umjesto prošlogodišnja 3 leta tjedno. Linija iz Zagreba za zračnu luku Heathrow u Londonu ostaje bez izmjena. Na liniji iz Zagreba za Pariz zadržava se smanjeni zimski promet na 5 letova tjedno, koji je bio smanjen prvi put prošle godine navodno radi konkurencije EasyJet-a (U2/EZY) na istoj liniji. I uprkos tome što navodni problem konkurencije EasyJet-a više ne leti ostaje se dalje u tom smanjenom režimu. Značajna smanjenja prometa bilježe i letovi iz Zagreba za Prištinu i Sarajevo. Za Prištinu se smanjuje sa 6 letova tjedno na 4 leta tjedno a za Sarajevo će se letjeti 11 puta tjedno umjesto prošlogodišnjih 13 letova tjedno. Linija iz Zagreba za Skopje će imati takodjer jedan let tjedno manje, odnosno ukupno 7 letova tjedno. Prijepodnevni direktni letovi iz Zagreba za Rim koji su bili najavljeni prošlogodišnje zime i već u tijeku prošlogodišnjeg zimskog reda letenja otkazani više nisu u ponudi. Ostaju samo dugogodišnji letovi preko Dubrovnika i Splita. Jedino novo odredište na direktnim letovima iz Zagreba koje ćete naći u zimskoj ponudi je Berlin sa 3 leta tjedno na palubi zrakoplova Lufthanse (LH/DLH), odnosno nova linija Lufthanse, gdje je Croatia Airlines samo code-share suradnik. 

Jedinu novu liniju sa krilima zrakoplova Croatia Airlines-a tijekom zimskog prezimljavanja ćete naći iz Dubrovnika za Zürich, inače sezonska ljetna linija koja po prvi puta ostaje letjeti tijekom cijele godine. Dubrovnik i Zurich će biti povezani 2 puta tjedno, ponedljekom i petkom sa zrakoplovima Bombardier Q400. Novo iz Dubrovnika je i Munchen, prvi put tijekom cijele zime, i to jednom tjedno svake subote ali i ova linija je krilima Lufthansinog regoinalnog prijevoznika CityLine-a (CL/CLH) sa zrakoplovom Canadair CRJ-900 a Croatia Airlines je u code-share suradnji. Iz Dubrovnika zadržava se i zimska linija za Paris koja je uvdena prošle zime i ostaje sa 2 leta tjedno, petkom i nedjeljom. Linije iz Dubrovnika za Frankfurt i Rim ostaju bez izmjena. Split u zimskoj ponudi nema ni više ni manje. Iz Splita tako ostaju svakodnevni letovi za Frankfurt, 4 puta tjedno za Munchen i 5 puta tjedno za Rim. Zadar i Pula preko zime kao i prethodnih godina ostaju bez ijedne međunarodne linije, i ostaje im samo svakodnevna veza sa Zargebom. A Rijeka i Brač kao i prethodnih godina ostaju bez ikakvih linija. Šta će biti sa najavljivanim novim linijama iz Osijeka, koji su prema zadnjim informacija još uvijek u pregovorima očigledno nitko ne može sa sigurnošću reći. Osijek uglavnom od zadnjeg leta na kraju srca ljetne sezone na jedinoj liniji Osijek - Split nema nikakvih redovnih letova.


Nema komentara:

Objavi komentar