24. veljače 2016.

Četiri godine prošle od propadanja Maleva a još uvijek nema linija za Madjarsku

foto Jan Kotek (SPU/LDSP)
Ovih dana u veljači 2016. godine prošle su već 4 godine otkako je propao madjarski nacionalni zrakoplovni prijevoznik MALEV Hungarian Airlines (MA/MAH) i tadašnji član globalnog udruženja zrakoplovnih prijevoznika OneWorld. Madjarska u tih proteklih 4 godine pored jednog neuspjelog pokušaja nije uspjela dobiti novog nacionalnog prijevoznika. Otkako zrakoplove Malev-a više ne možemo vidjeti na nebu zračni promet izmedju Hrvatske i Madjarske tijekom cijele te 4 godine je ostao na razini nule. Niti jedan prijevoznik nije preuzeo linije izmedju Madjarske i Hrvatske na kojima je letio Malev. Radi se o linijama izmedju Zagreba i Budimešte koja je bila u prometu čak do 3 puta dnevno sa manjim regionalnim zrakoplovima poput Saab-a SF-340, Saab-a S-2000, Embraer-a EMB-120, Bombarier-a Q400 i Canadair-a CRJ-200. Budimpešta i Split bili su povezani svakodnevno sa zrakoplovima Boeing 737 (na slici) a Budimpešta i Dubrovnik do 3 puta tjedno sa istim zrakoplovima. Da li će i kada će se naći novi prijevoznik koji će zračno povezati Hrvatsku i Madjarsku ostaje pitanje bez odgovora.

1 komentar:

  1. Is four years ago, Line Malev used route from Budapest to Croatia, it was earnings or loss ??
    If it was not profitable is not worth the effort.
    But I know that Croatia entered the EU and can change for the better.
    Maybe when Ryanair and Wizzair new routes to Croatia, maybe.
    Because Ryanair order more 300 new aircraft and Wizzair ordered more 100 aircraft, can they doing new routes.
    The need time and patience.
    Greetings.

    OdgovoriIzbriši