Obično na Aerocroatiji igroriramo članke iz tiska koji donose netočne podatke iz zrakoplovstva ali iznimno ćemo obratiti pažnju na zadnji članak iz Jutarnjeg lista pod naslovom Daleko je Amerika: neće biti direktnih linija za SAD .
Članak je netočan gotovo u cijelom svom sadržaju od prve do zadnje rečenice.
1. Svi hrvatski medjunarodni aerodromi osim Brača i Lošinja imaju uvijete za primanje velikih aviona poput Boeinga 777.
2. Boeing 777 u konfigiraciji sa 550 putnika ne leti iz SAD-a, ako uopće postoje avioni sa maksimalnim brojem sjedišta onda lete na domaćim linijama u Japanu ili sličnim odredištima na svijetu gdje je veliki broj putnika i to isključivo na kratkim linijama. Općenito nije ni realno očekivati tako veliki avion na liniji izmedju Zagreba i SAD-a, postoje i manji avioni koji lete preko bare.
3. Modernizacija zagrebačke zračne luke nema nikakve veze s tim može li u toj zračnoj luci pristati Boeing 777 ili ne, a činjenica je da je Malaysian dolazio redovno u Zagreb s Boeingom 777 još prije 10tak godina.
4. Božidar Kalmeta i američki veleposlanik nisu ni rekli da će Croatia Airlines otvarati direkne linije za SAD. Nije Croatia Airlines jedina aviokompanija na svijetu. Radi se o drugoj aviokompaniji. Postavili su pitanje na krivom mjestu, odgovor s krivog mjesta ništa ne demantira.
5. Ugovor izmedju Croatia Airlines-a i Uniteda nema nikakve veze sa skraćivanjem vremena za presjedanje, do skraćivanja vremena za presjedanje može doći samo promjenom reda letenja a za sada nema nikakvih promjena u redu letenja.
6. United ne leti izmedju Frankfurta i New York-a prema tome ugovor se ne tiče letova na toj ruti. Uostalom i u samom članku niže New York nije ni naveden medju letovima kojih se dogovor tiče.
7. Let Lufthanse iz Frankfurta do New Yorka sam traje 8 sati i 40 minuta, to znači da bez teleportacije iz Zagreba direktno na sjedište aviona iz Frankfurta za New York je nemoguće skratiti let za dva sata koji je do sada trajao 11 sati, skratiti za tri sata nije moguće ni sa teleportacijom izmedju Zagreba i Frankfurta.
8. Druga pogodnost u obliku čekiranja samo jednom sebe i prtljage do zadnjeg odredišta funkcionira godinama bez ikakvog novog sporazuma.
9. I što reći na zadnju rečenicu da nije poznato da li će takav sistem važiti samo tokom ljeta ili cijele godine osim da autoru članka nije poznato uopće ništa o čemu piše.
10. Bojim se saznati kakve su još gluposti u ostatku članka koji je u tiskanom izdanju Jutarnjeg lista ...
Nema komentara:
Objavi komentar