Ova tvrtka, zajedno sa središnjim državnim vlastima u Zagrebu, užurbano razrađuje plan “zračnih autocesta” prema naseljenim jadranskim otocima koji bi trebali biti u pogonu u drugom dijelu ove godine, a u najgorem slučaju iduće.
- Već smo u Zagrebu osnovali hrvatsko-njemačku tvrtku s ambicijom da u što kraćem roku zrakoplovima amfibijama uspostave redovne veze između hrvatske obale i većih jadranskih otoka. Da su se ostvarili naši prvobitni planovi, već bismo punom parom vozili prema jadranskim otocima.
- U prvoj fazi, a to će biti, nadamo se, već ove godine, s povezali bismo Split i Dubrovnik s Korčulom i Hvarom, Visom, Lastovom i drugim pripadajućim otocima, a sjevernije Zadar, Rijeku, Pulu s Malim Lošinjem, Rabom i drugim otocima. Pri tome bi za slijetanje i polijetanje naših hidroaviona koristili 30 morskih luka. To i jest ključni razlog da se ovakav projekt može realizirati samo sa središnjim vlastima u Zagrebu - kaže naš sugovornik, koji ističe da će ovaj projekt gospodarski ojačati turizam na otocima.
Na primjer, iz Gruža do Korčule bi se letjelo 20 minuta, a karta stoji 43 eura. Split – Hvar 12 minuta, a karta 25 eura. Split – Korčula 20 minuta, 43 eura. Rijeka – Mali Lošinj 22 minute, 48 eura. Između jadranskih otoka i hrvatske obale letjeli bi amfibijski zrakoplovi s 19 sjedala tipa De Havilland Twin Otter DHC-6 koji mogu slijetati na more, ali i tvrde piste.
Opširnije pročitajte u Slobodnoj Dalmaciji ...
Nema komentara:
Objavi komentar