Svjedoci smo da se o razvoju zagrebačke zračne luke razgovara već 20-ak godina, da se u međuvremenu ulagalo u razvoj svih aerodroma u okolici, od Budimpešte, Ljubljane, Zadra, Dubrovnika, Splita, Sarajeva do Skoplja, Podgorice, Tivta, Beograda i drugih, osim u jedan – zagrebački. U Zagrebu je, naime, zadnja nadogradnja napravljena prije 30-ak godina. Mnogo se lutalo u razmišljanju o načinu i modelu razvoja i gradnje.
Ukratko, davanjem u koncesiju kupuje se budućnost onoga koji je nudi, on sastavlja poslovni plan koji se mora provesti, a prihvaćanjem poslovnog plana bira se najbolji koncesionar.
Interes su do sada pokazale ugledne zračne luke kao što su Frankfurt, München, Zürich, Istanbul, “Charles de Gaulle”, Vancouver, Houston, Incheon. Svi su ti operatori dosad već bili koncesionari ili su sudjelovali u javno-privatnim partnerstvima diljem svijeta. Riječ je o uglednim partnerima iza kojih stoje jake države, koji svoj ugled neće srozati uključenjem u taj projekt.
Nema komentara:
Objavi komentar