Analitički portal Centre for Aviation donio je dubinsku analizu Croatijine 2011. godine, ocjenu strategije i široj javnosti nekoliko dosad nepoznatih "štikleca" koji očigledno potječu od Srećka Šimunovića, a otkriveni su početkom prosinca na summitu čelnika Star Alliancea u Adis Abebi. Ove godine bili smo blizu da prvi put od 2007. godine poslujemo s profitom, ali su nas u tome spriječile cijene goriva. Sljedeće nam je godine cilj da ostvarimo profit, bio je odlučan Srećko Šimunović u razgovoru s neimenovanim analitičarem portala. Croatia Airlines to misli postići zamjenom triju zrakoplova A320 sa četiri letjelice A319, čime bi hvatski prijevoznik kapacitetima bolje odgovorio potražnji. Planiraju se i nove linije u Moskvu, Sankt Peterburg i Sofiju, cjelogodišnje letove iz Zagreba u Istambul, ljetnu vezu Beograd-Dubrovnik, Rijeka-London (Heathrow), Zadar-München i Zagreb-Beograd. Povećat će se i frekvencije i kapaciteti postojećih međunarodnih veza sa Zagrebom i Dubrovnikomm te uz posebnu brigu ljetne međunarodne veze priobalnih zračnih luka Rijeka, Split i Zadar.
Opširnije vijest prenosi Aerosvijet ...Pogledajte i detaljnu analizu CAPA na engleskom ...
Nema komentara:
Objavi komentar