Kad zrakoplov Croatije Airlinesa kasno noću stigne iz Zagreba u Prištinu ili Zadar, piloti imaju svega tri sata sna nakon kojeg se vraćaju u polaznu zračnu luku. Za osnovni psihomotorički odmor posade, trebalo šest sati sna, no piloti hrvatske nacionalne kompanije tako godinama rade iako je u osnovi, tvrde, takva praksa predviđena za pilote malih mlažnjaka i one u kargo-prometu. Međutim, gotovo preko noći zatekla su ih nova pravila: nakon trosatnog odmora, a prije povratka u matičnu zračnu luku, imaju odraditi još jedan let. Nova je pravila donijela Agencija za civilno zrakoplovstvo bez ikakve konzultacije s pilotima, koji su tim nezadovoljniji jer je, tvrde, ista agencija do jučer bila protiv "rotacija" kakve je sada potvrdila. Stoga će piloti Croatije Airlinesa sutra prosvjedovati pred agencijom. Podršku im daju kontrolori leta i kabinsko osoblje, a u Zagreb stiže i Nico Voorbach, predsjednik ECA-e (European Cockpit Association), europske udruge pilota koja broji 38.600 članova.
Opširnije pročitajte u Večernjem listu ...
Opširnije pročitajte u Večernjem listu ...
Nema komentara:
Objavi komentar