foto: Poslovni dnevnik |
Sektor zrakoplovnog prijevoza u čitavoj regiji u procesu je transformacije - tvrtke iz BiH, Srbije i Crne Gore traže strateškog partnera, a Hrvatsku ulaskom u Europsku uniju očekuje liberalizacija tržišta.
Uz to su Croatia Airlines i Jat opterećeni "političkim" ugovorima s Airbusom o kupnji preskupih zrakoplova za stotine milijuna eura. Zagrebački Trade Air najavio je da ozbiljno razmišlja već idućeg ljeta zatražiti koncesiju za domaći prijevoz, naravno i prateću subvenciju za takvu nekomercijalnu javnu uslugu. U Croatia Airlinesu kažu da će parametri vezani za mogući dolazak domaće i/ili inozemne konkurencije na letovima unutar Hrvatske ovisiti o odredbama javnog natječaja za tzv. Public Service Obligation, čije je raspisivanje i provođenje u Vladinoj nadležnosti. "Tim modelom odredit će se i svi ostali parametri kao što su broj letova na pojedinim linijama, potrebna kvaliteta usluge, financijski uvjeti za obavljanje usluge od općega gospodarskog interesa i drugo, pa zbog toga Croatia Airlines zasad nije u mogućnosti procjenjivati moguće scenarije", kaže Davor Janušić, glasnogovornik Croatia Airlinesa.
Opširnije piše Poslovni dnevnik ...
Nema komentara:
Objavi komentar