ilustracija: Germanwings |
Eto, sad se zna i to: Lufthansine sve kontinentalne i regionalne letove, osim onih iz Frankfurta i Münchena od 1. siječnja preuzima Germanwings, novi Germanwings. Na promociji novoga programa 6. prosinca u Kölnu - koji je zapravo mješavina Lufthanse s niskotarifnim modelom i Germanwingsovim imenom - raspršene su i sve dileme o tome što sve prelazi na novu shemu, kao i kako će se nova podružnica uopće zvati. I Izgledati. Christoph Franz, predsjednik Lufthansina obora izvršnih direktora bitne je novosti sažeo u frazu letenje à la carte.
Novi koncept temeljen na point-to-point mreži linija, na koji će se putnici morati navikavati govori o "najviše letenja za novac". A moći će birati i slagati koliko žele od putovanja i kakve usluge na njemu žele, za koliko novca. Moći će se uživati u "kvaliteti više" za putnike koji se zadovoljavaju niskim tarifama, ali neće biti prikraćeni ni oni koji požele nešto više. U osnovi će se ponuditi tri razine kvalitete. Iz Lufthansine flote Germanwingsu ide 32 aviona i 1000 zaposlenika. Kompanija očekuje da će sljedeće godine prevesti 20 milijuna putnika. Uz Split, Dubrovnik, Zadar, Pulu i Rijeku i Lufthansina linija između Zagreba i Berlina evoluirat će u Germanwingsovu, najkasnije do 1. srpnja.
Opširnije piše Aerosvijet ...
Nema komentara:
Objavi komentar